Každá firma má jiná kritéria pro výběr reklamních předmětů. Pro některé je důležitá cena, pro jiné to, aby odrážela zaměření a zájmy firmy. Můžeme se ale shodnout na to, že i když jsou reklamní předměty tradiční formou marketingu, pořád se těší velké oblibě. Jedná se o nestárnoucí metodu marketingu, která nejspíš nikdy nevyjde z módy. Reklamních předmětů je na trhu celá řada. Firmy se předhání, která nabídne rozmanitější nabídku reklamních předmětů, a pokud si nevyberete, můžete si sami zvolit takový předmět, který bude vám a záměru vaší firmy vyhovovat.
Pojďme se podívat, které reklamní předměty se hodí pro některé z firem, dle jejich zaměření.
Firmy se zaměřením na wellness a péči o vzhled
Kosmetické taštičky – kosmetické taštičky jsou skvělé jak pro muže, tak pro ženy a bude se na nich skvěle vyjímat logo vaší firmy. Můžete vybírat z nejrůznějších velikostí a barev.
Difuzér – Difuzér, který produkuje různé vůně, je výborný pro chvíle relaxace. Zvolte reklamní difuzér s univerzální a příjemnou vůní jako reklamní předmět.
Firmy se zaměřením na gastronomii
Zástěra – reklamní zástěra je skvělá pro potisknutí vašim logem či názvem firmy. A skvěle se hodí jako předmět pro firmy, které se zaměřují na gastronomii a vaření.
Vývrtka – vývrtka je jeden z těch předmětů, které potřebujete často, ale nikdy není po ruce. Proto nabídněte svým klientům vývrtku vkusně potisknutou vaším motivem. Takový reklamní dárek jistě ocení.
Firmy se zaměřením na papírnictví
Zápisníky – zápisníky ocení mnoho lidí. Mohou je mít stále po ruce a napsat si do nich, co zrovna potřebují. A pokud na nich bude logo vaší firmy, budou ho mít na očích téměř neustále.
Propisky – reklamní propisky jsou něco, co patří mezi nejčastěji vyráběné reklamní předměty. Nejenom, že jsou levné, ale je to také věc, která u vašich zákazníků najde každodenní využití.