Jaké vybrat reklamní předměty podle zaměření firmy?



Každá firma má jiná kritéria pro výběr reklamních předmětů. Pro některé je důležitá cena, pro jiné to, aby odrážela zaměření a zájmy firmy. Můžeme se ale shodnout na to, že i když jsou reklamní předměty tradiční formou marketingu, pořád se těší velké oblibě. Jedná se o nestárnoucí metodu marketingu, která nejspíš nikdy nevyjde z módy. Reklamních předmětů je na trhu celá řada. Firmy se předhání, která nabídne rozmanitější nabídku reklamních předmětů, a pokud si nevyberete, můžete si sami zvolit takový předmět, který bude vám a záměru vaší firmy vyhovovat.

Pojďme se podívat, které reklamní předměty se hodí pro některé z firem, dle jejich zaměření.

Firmy se zaměřením na wellness a péči o vzhled

Kosmetické taštičky – kosmetické taštičky jsou skvělé jak pro muže, tak pro ženy a bude se na nich skvěle vyjímat logo vaší firmy. Můžete vybírat z nejrůznějších velikostí a barev.

kosmetická taštička

Difuzér – Difuzér, který produkuje různé vůně, je výborný pro chvíle relaxace. Zvolte reklamní difuzér s univerzální a příjemnou vůní jako reklamní předmět.

Firmy se zaměřením na gastronomii

Zástěra – reklamní zástěra je skvělá pro potisknutí vašim logem či názvem firmy. A skvěle se hodí jako předmět pro firmy, které se zaměřují na gastronomii a vaření.

Vývrtka – vývrtka je jeden z těch předmětů, které potřebujete často, ale nikdy není po ruce. Proto nabídněte svým klientům vývrtku vkusně potisknutou vaším motivem. Takový reklamní dárek jistě ocení.

vývrtka

Firmy se zaměřením na papírnictví

Zápisníky – zápisníky ocení mnoho lidí. Mohou je mít stále po ruce a napsat si do nich, co zrovna potřebují. A pokud na nich bude logo vaší firmy, budou ho mít na očích téměř neustále.

Propiskyreklamní propisky jsou něco, co patří mezi nejčastěji vyráběné reklamní předměty. Nejenom, že jsou levné, ale je to také věc, která u vašich zákazníků najde každodenní využití.